^hT'cRew'.Clan*
Zbanowany
Poniżej znajduje się lista 'kilku' zasad użytkowania naszego forum:
*Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
*Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
#Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
*Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
*Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
*Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
*Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
*Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
*W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
*Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
*Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
*Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
*Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
*Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
*Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
*Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
*Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
*Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
*Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_email Kajman6@onet.pll" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
*Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
*Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
#Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
*Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
*Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
Offline